Bestedingen Engelse top-100 adverteerders gestegen
De reclamebestedingen van de top-100 grootste Engelse adverteerders aan above-the-line-reclame zijn vorig jaar met 11,8 pct toegenomen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Volgens Nielsen Media Research waren die uitgaven daarmee zelfs hoger dan in het topjaar 1999: in 2002 werd in Engeland door de 100 grootste adverteerders 4,82 miljard euro besteed aan reclame, in 1999 was dat nog 4,68 miljard, zo meldt Campaign. Procter & Gamble was vorig jaar in Engeland de grootse adverteerder, gevolgd door de communicatieafdeling van Engelse overheid.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid