Overslaan en naar de inhoud gaan

Ilse lanceert nieuwe zoekmachine

Ilse Media heeft een nieuwe zoekmachine gelanceerd. De belangrijkste vernieuwing ten opzichte van de voormalige zoekmachine is de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ilse Media zegt veel kennis te hebben van de kwaliteit en de populariteit van Nederlandse websites en gebruikt die menselijke kennis om de beste resultaten boven te halen. Volgens Ilse zullen zoekresultaten ook actueler zijn, omdat de zoekmachine bijhoudt hoe vaak een website verandert en alle veranderingen meeneemt in de resultaten. De nieuwe zoektechnologie is bovendien gericht op het ontsluiten van het zogeheten hidden web, de verzamelnaam voor al die informatie die zoekmachines normaal gesproken niet zo makkelijk kunnen vinden en dus ook niet kunnen opnemen in de resultatenlijst.

related partner content for mobile comes here

In de nieuwe database zijn meer dan 20 miljoen Nederlandse en Nederlandstalige webpagina’s opgenomen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in