Overslaan en naar de inhoud gaan

100%NL bekijkt naamswijziging

Radiozender 100%NL heeft een bureau in de arm genomen om de zender opnieuw in de markt te zetten. Het betekent dat de zender mogelijk zijn…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

'Het is uiterst belangrijk dat ons nieuwe product goed bij onze doelgroep gepositioneerd wordt', zegt algemeen directeur Dennis Korthouwer van tegen . Het bureau Zest is hiervoor aangetrokken. Volgens Korthouwer 'vanwege hun track-record in marketing consulting voor onder andere Holland Casino, Rabobank, VPRO, KPN en Nuon'. Zelfs de naam 100%NL wordt ter discussie gesteld, aldus de radiobaas.

related partner content for mobile comes here

Het marketingbedrijf begint maandag. De afgelopen tijd werden er veel aanpassingen gedaan aan 100%NL. Zo werd bekend dat de dj's van 100%NL niet meer terug zouden komen op de zender. Daarnaast richt het radiostations zich nu meer op vrouwen en is er meer Nederlandstalige muziek te horen.

Bron: Radiofreak via Broadcast Magazine.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in