Influencer marketing Het wijncomplot Iedere keer als jij je wijnkennis etaleert, maak je zonder het te weten deel uit van de geraffineerde marketingmachine van de wijnwereld.
Partnerbijdrage Beeckestijn kennispartner Customer Experience in 1 Day Dit jaar is Beeckestijn wederom kennispartner van CX in 1 Day!
Premium Campagnes McDonald’s lanceert net als Febo een kledingcollectie Friet-sokken, Big Mac-tassen en McDonald's-spijkerjassen; McDonald's heeft al zijn klassiekers verwerkt in nieuwe kledinglijn.
Premium Reputatie & crisis Crisiscommunicatie in tijden van dikke ikke en onredelijkheid Waarom je als organisatie een dikke huid moet kweken.
Premium Campagnes JCDecaux doet experiment met beddengoedmerk SUITE702 Niels de Wit (The Odd Shop) en fotograaf Jaap Vliegenthart willen bewijzen dat outdoor-reclame fraaier kan. JCDecaux nam de uitdaging aan.
Merkstrategie Ilja Gort kan niet verliezen Als herrie en free publicity rondom je wijnmerk het doel is, dan is elke verloren rechtszaak ook winst, constateert Bas Kist.
Partnerbijdrage Alles behalve m'n pincode Men claimt klaar te zijn met de toegankelijkheid van hun online profiel, aldus de media, maar is dat ook zo?
Premium Campagnes Dove wil zelfvertrouwen van jonge kinderen opkrikken via tv-serie Het maakt zes afleveringen met de populaire animatieserie Steven Universe van Cartoon Network.
Premium Digital transformation De Tour heeft een marketingprobleem, en dat komt niet door Team Sky Is de voorspelbaarheid van de Tour dodelijk voor de vermarketing van de sport? Niet volgens de deskundigen. Die zien een breder probleem.
Premium Campagnes Deze 5 smakeloze campagnes werden bedolven onder kritiek De lijn tussen maken en kraken is soms erg dun in de reclamesector. Deze campagnes vielen niet goed bij het publiek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid