Overslaan en naar de inhoud gaan

Pepsi MAX en Tomorrowland sluiten vierjarige samenwerking

Het frisdrankmerk verbindt zich voor vier jaar als hoofdsponsor aan het Belgische festival.
Miniatuurvoorbeeld
© Pepsico
Miniatuurvoorbeeld
© Pepsico

Pepsi MAX, de suikervrije colavariant van het merk Pepsi, is de komende vier jaar één van de hoofdsponsoren van het Belgische muziekfestival Tomorrowland. Pepsi ziet ‘buitengewone kansen’ in de samenwerking met het festival, dat meer dan een miljoen pre-ticketregistraties heeft genoteerd. Mensen uit meer dan 200 landen bezoeken het evenement.

related partner content for mobile comes here

Om de samenwerking gestalte te geven, lanceert Pepsi MAX een speciaal ‘Pepsi MAX x Tomorrowland-blikje’, dat vanaf nu tot en met eind juli verkrijgbaar is. Bovendien kunnen consumenten duotickets winnen voor het tweede weekend van Tomorrowland via een social media winactie.

Pepsi zegt op het festival zelf uit te pakken met een activatiestand van twee verdiepingen. Pepsi: ‘Daarbij staat jong talent, muziek en de suikervrije cola centraal.’

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in