Overslaan en naar de inhoud gaan

Univé wil waarde van ‘zonder winstoogmerk’ nadrukkelijker tonen

De verzekeraar lanceert de nieuwe merkcampagne ‘Winst waar jij blij van wordt’.
Teruggeven aan leden en maatschappij
Teruggeven aan leden en maatschappij
Teruggeven aan leden en maatschappij
Teruggeven aan leden en maatschappij

Univé lanceert deze week de merkcampagne ‘Winst waar jij blij van wordt’ (bureau: Dept). Met de campagne, die bestaat uit een tv-commercial die ook op diverse online platforms en in de winkels wordt vertoond en een viertal radiocommercials, wil het coöperatieve verzekeringsmerk de meerwaarde van de ledenorganisatie zonder winstoogmerk benadrukken. De bestuursvoorzitter van Coöperatie Univé, Ron Bavelaar, vindt dat Univé met deze merkcampagne laat zien wie het echt is. ‘Als ledenorganisatie geeft Univé het geld dat ze overhoudt op allerlei manieren terug aan haar leden en aan de maatschappij. Zo creëren we naast onze dienstverlening ook maatschappelijke meerwaarde, dat is de winst waar we allemaal wat aan hebben.’ Dit is de commercial:

related partner content for mobile comes here

Winst waar jij blij van wordt - Univé commercial

Het grote publiek kent Univé als verzekeraar en bemiddelaar, maar weet niet per se waar de coöperatie voor staat. Bavelaar: ‘Als coöperatie zonder winstoogmerk staat bij Univé het ledenbelang voorop. Daarom komt het geld dat we overhouden ten goede aan leden en aan de buurt, in allerlei vormen. Bijvoorbeeld met het Univé Buurtfonds, dat met financiering én door het delen van kennis en expertise jongeren helpt om hun eigen ideeën te realiseren om de buurt fijner en veiliger te maken. Maar ook met diensten waarmee we leden helpen om schade en leed te voorkomen of beperken.’

Credits

Univé: Michelle Rienks, Annemieke van der Zalm, Peter Vording

Bureau: Dept

Strategie: Edith Janson, Jan Govaert

Creatie: Nils Taildeman, Thomas Reinhold, Stan Severin, André Dammers

Account: Sanne-Fleur Frencken, Rozenel Bier

Agency Producer: Nikki Haighton

Director: Ottilie Maters

Production company: Halal

Producer: Fenna Breitbarth

DOP: Sam Vis

Casting bureau: Multa casting

Fotograaf: Tim Stet

Muziek: Kees van Driel, Xander Vrienten

Media bureau: M2 | OC

Account: Nienke Lammers

Strategie: Martijn Vlasblom

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in