Overslaan en naar de inhoud gaan

Eyeforce start mentorprogramma voor jong talent

De jonge talenten krijgen twee jaar de tijd om een portfolio op te bouwen met steun van Eyeforce-regisseurs.
Eyeforce talenten
Eva Oosterveld (l) en Raphadu Maphoto
© Afbeelding: Eyeforce
Eyeforce talenten
Eva Oosterveld (l) en Raphadu Maphoto
© Afbeelding: Eyeforce

Productiehuis Eyeforce start een eigen mentorshipprogramma voor twee talenten, die onder begeleiding van teams van Eyeforce de kans krijgen om een netwerk en portfolio op te bouwen. Eyeforce verwacht dat het mentorprogramma eigen klanten helpt met nieuwe inzichten van de 'Gen Z-generatie'.

related partner content for mobile comes here

Portfolio

Volgens Eyeforce (kantoren in Amsterdam, Lissabon en Kaapstad) is het mentorshipprogramma zowel een antwoord op de 'toenemende vraag naar jong talent met frisse perspectieven als een inspanning om de reclame-industrie beter toegankelijk te maken voor divers talent.' Aan dit programma doen twee talenten mee; Eva Oosterveld (Amsterdam) en Raphadu Maphoto (Kaapstad). 

Oosterveld is recent afgestudeerd aan de Nederlandse Filmacademie en viel al meermaals in de selectie en prijzen van diverse filmfestivals. Ze gaat werken onder toeziend oog van regisseur en creative director Iman Whitfield en zich focussen op het maken van commercials. Maphoto gaat krijgt begeleiding van Arthur Neymeier, regisseur en oprichter van Eyeforce, bij het maken van een documentaire. 

Over Eyeforce

Eyeforce werkt(e) als productiebureau onder meer voor Patagonia, Adidas, Corona en Land Rover en werkt samen met bureaus als TBWA, Steam, Dentsu en Ogilvy. Het bureau was eerder betrokken bij talentenprogramma's in Amsterdam en Kaapstad, naar eigen zeggen om jongeren met creatief talent van alle achtergronden te introduceren aan film en fotografie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in