Overslaan en naar de inhoud gaan

Wij feliciteren de winnaars van de Digital Creative Competition 2023!

De derde editie van de Ocean Digital Creative Competition Amsterdam zit erop.
Ocean Outdoor Nederland

Ocean Outdoor Nederland is marktleider in DOOH de snelgroeiende specialisatie binnen OOH. Met een landelijk netwerk van 190 locaties en 331 schermen langs snelwegen en in de steden, worden dagelijks miljoenen mensen bereikt. Ocean heeft kwaliteit en innovatie hoog in het vaandel. Daarom investeren wij continue in de nieuwste DOOH-technologie en onderzoeksmogelijkheden. Ocean is onderdeel van Ocean Outdoor Limited met vestigingen in het Verenigd Koninkrijk, Zweden, Finland, Denemarken en Duitsland.

Winnaars
Winnaars

Ook dit jaar wederom een succesvolle editie met 70 inzendingen: 50 in de categorie commercieel en 20 in de categorie non-profit. De Digital Creative Competition is, in samenwerking met Adformatie, is dé competitie waarbij alle creatieven de grenzen konden verleggen in Digital Out of Home en streden om de hoofdprijs van €500.000,- aan bruto mediabudget.

Categorie Commercieel:

  1. TBWA\NEBOKO – McDonalds – McCafé Beanboard (€500.000)
  2. Dawn - DPG Media en Stichting CPNB – Word schrijver in 3 seconden! (€250.000)
  3. And Now This – BLÊR – Liberating Karaoke (€100.000)

Categorie Non-profit:

  1. TBWA\NEBOKO  – Dentsu - Fonds Gehandicaptensport – Empty the locker room (€500.000)
  2. Gardeners –TKRAMREPUS – Omgekeerde Supermarkt (€250.000)
  3. No Such – Daniel den Hoed – Hoe dichterbij hoe beter (€100.000)

Bedankt aan de jury, inzenders en iedereen die heeft meegewerkt! Tot volgend jaar!

Ocean Outdoor Nederland

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Ocean Outdoor Nederland

Ocean Outdoor Nederland is marktleider in DOOH de snelgroeiende specialisatie binnen OOH. Met een landelijk netwerk van 190 locaties en 331 schermen langs snelwegen en in de steden, worden dagelijks miljoenen mensen bereikt. Ocean heeft kwaliteit en innovatie hoog in het vaandel. Daarom investeren wij continue in de nieuwste DOOH-technologie en onderzoeksmogelijkheden. Ocean is onderdeel van Ocean Outdoor Limited met vestigingen in het Verenigd Koninkrijk, Zweden, Finland, Denemarken en Duitsland.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in