Overslaan en naar de inhoud gaan

Mosselen moeten van het stigma ‘moeilijk klaarmaken’ af

Zeeuwse mosselkwekers starten campagne ‘Doe de mossel’ om ingewikkeld imago van zich af te schudden.
'De Mossel'
'De Mossel'
'De Mossel'
'De Mossel'

De mossel, het meest gegeten schelpdier in Nederland, heeft een eigen dansje gekregen: ‘De Mossel’. Een campagne van het Nederlands Mosselbureau moet de mosselconsumptie in ons land een boost moet geven, niet alleen door te benadrukken hoe eenvoudig het eigenlijk is om mosselen klaar te maken, maar ook door het duurzame karakter van mosselen over het voetlicht te brengen (bureau Food Cabinet, regie Sjors Baarveld, videoproductie Bruut Amsterdam). Dit is het filmpje:

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in