Overslaan en naar de inhoud gaan

Lidl lanceert spaaractie JungleMini's

Stapelbare jungleknuffels die ook als stressbal kunnen fungeren, moeten de loyaliteit van de Lidl-klant de komende twee maanden verhogen.
JungleMini's
JungleMini's
© Lidl
JungleMini's
JungleMini's
© Lidl

Maandag 15 februari start Lidl de spaaractie 'JungleMini’s', een vervolg op de eerdere knuffel-spaaracties Vitamini’s en AquaMini’s. Het gaat ditmaal kubusvormige jungledieren - stapelbaar dus - die volgens Lidl tegelijkertijd geschikt zijn als stressbal voor volwassenen. Lidl: 'Extra handig in deze moeilijke tijden.'

related partner content for mobile comes here

Voor de actie is een 3D tv-commercial ontwikkeld, die zich afspeelt in de Lidl-flat. Dochter Nora wordt - nu haar spaarkaart vol is - in de JungleMini-wereld gezogen, waar ze kennis maakt met alle JungleMini-dieren (bureau: Joe Public in samenwerking met Lukkien). Dit is de commercial:

Spaar nu voor GRATIS JungleMini’s bij Lidl!

Jungle-app

De spaaractie wordt vergezeld van een gratis te downloaden Jungle-App, waar per gespaarde knuffel diverse games en weetjes te unlocken zijn.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in