Overslaan en naar de inhoud gaan

Sanature nodigt vrouwen uit te luisteren naar hun intieme huid

Het vrouwenhygiëne-merk wil met campagne duidelijk maken dat het niet nodig is om tijdens de menstruatie last te hebben van huidirritatie.
Sanature nodigt vrouwen uit te luisteren naar hun intieme huid
Sanature nodigt vrouwen uit te luisteren naar hun intieme huid
© Love en Vigics
Sanature nodigt vrouwen uit te luisteren naar hun intieme huid
Sanature nodigt vrouwen uit te luisteren naar hun intieme huid
© Love en Vigics

Vrouwenhygiënemerk Sanature lanceert een nieuwe merkcampagne, 'Bescherm je meest kwetsbare huid', waarin het vrouwen uitnodigt eens goed te luisteren naar hun intieme huid. Het merk wil duidelijk maken dat het niet nodig is dat vrouwen tijdens de menstruatie nog last hebben van huidirritatie. De campagne, ontwikkeld door de bureaus Love en Vigics, moet de vrouwelijke consument aanmoedigen te voelen, het gevoel te volgen en de eigen huid te verkennen zodat ze zich afvragen of ze elke maand tijdens de menstruatie wel de juiste producten gebruikt.

related partner content for mobile comes here

Bekijk de nieuwe merkcampagne

Sanature - bescherm je meest kwetsbare huid

'Huidirritatie geen part of the deal'

Volgens Marly Kramer, brand manager bij Sanature, hoort het bedrijf nog te vaak dat vrouwen het normaal vinden dat ze tijdens hun menstruatie last hebben van huidirritatie. Het zou part of the deal zijn. ‘We nodigen alle vrouwen uit eens goed naar hun intieme huid te luisteren door écht te voelen. Zo hopen we dat meer vrouwen bewust zullen kiezen voor natuurlijk katoenen producten en zelf de voordelen ervan gaan ervaren, want huidirritatie is geen part of the deal.’

Sanature nodigt vrouwen uit te luisteren naar hun intieme huid
Sanature nodigt vrouwen uit te luisteren naar hun intieme huid Love en Vigics

'Esthetische en uitgesproken'

Patrick van Haperen, creatief directeur bij Love geeft aan dat de campagne het resultaat is van een vertrouwelijke en hechte samenwerking: ‘Samen met Sanature, regisseur Donnya Zidan en het team van Vigics wilden we verder gaan dan de meeste hygiëne-merken durven. Door het wederzijdse vertrouwen is het resultaat een esthetische en uitgesproken campagne waarbij sensitiviteit en kwetsbaarheid gezien kunnen worden als kracht.’

Donnya Zidan, regisseur, voegt daar aan toe: ‘Welkom in 'Het huis van Sanature' is een plek waar vrouwen elkaar inspireren en motiveren tot het gebruik van natuurlijk katoen voor de intieme huid. In deze brandfilm reist de kijker mee met de vrouw die ervoor kiest om af te stappen van gewoontes en open te staan voor innovatie.’

Campagnemateriaal

De campagne bestaat uit de brandfilm die doorvertaald is naar een serie korte tv-commercials en online content.

De korte tv-commercials

Sanature - Ademt

Sanature - Natuurlijk Zacht

Sanature - ontdek

Lees ook:

Credits: 

Opdrachtgever: Sanature

Verantwoordelijk bij klant: Marly Kramer

Bureau: Love, Production company: Vigics 

Producer: Dwight Groot, Sophie Victorine 

Creatie: Patrick van Haperen (CD), Donnya Zidan

Regisseur: Donnya Zidan

DOP: Jasper De Kloet

Editing: Demi Wesselo

Grading: Wietse van Bezooijen

Composer: Beau D. Schaepman

Sound Design: Robin Overeem | Six Feet High  

Motion design: David Velt

Art & styling: Jazzmin Nilsson

Fotografie: Ruby Cruden

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in