Overslaan en naar de inhoud gaan

Sanature nodigt vrouwen uit te luisteren naar hun intieme huid

Het vrouwenhygiëne-merk wil met campagne duidelijk maken dat het niet nodig is om tijdens de menstruatie last te hebben van huidirritatie.
Sanature nodigt vrouwen uit te luisteren naar hun intieme huid
Sanature nodigt vrouwen uit te luisteren naar hun intieme huid
© Love en Vigics
Sanature nodigt vrouwen uit te luisteren naar hun intieme huid
Sanature nodigt vrouwen uit te luisteren naar hun intieme huid
© Love en Vigics

Vrouwenhygiënemerk Sanature lanceert een nieuwe merkcampagne, 'Bescherm je meest kwetsbare huid', waarin het vrouwen uitnodigt eens goed te luisteren naar hun intieme huid. Het merk wil duidelijk maken dat het niet nodig is dat vrouwen tijdens de menstruatie nog last hebben van huidirritatie. De campagne, ontwikkeld door de bureaus Love en Vigics, moet de vrouwelijke consument aanmoedigen te voelen, het gevoel te volgen en de eigen huid te verkennen zodat ze zich afvragen of ze elke maand tijdens de menstruatie wel de juiste producten gebruikt.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in