10 ijskoude inhakers van merken en bedrijven op het winterse weer
Het meest opmerkelijke werk op sociale media, door The Best Social Media.
Nederland krijgt na lange tijd weer eens te maken met gevoelstemperaturen die flink onder het vriespunt liggen en bijna overal in het land ligt een dik pak sneeuw. Dit zijn ook merken en bedrijven niet ontgaan en komen dan ook met een aantal zeer 'koele' inhakers op het winterweer.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Misschien een goed idee om de komende tijd skiënd naar het werk te gaan.
Albert Heijn zorgt sinds jaar en dag al voor de finishing touch op je sneeuwpop.
Anders heeft EasyToys nog een alternatief waar je het warm van kan krijgen.
De een schept deze dagen heel wat sneeuw en de ander...
Dit keer te zien in 3D en met ook nog eens met levensechte effecten.
Toch wel heel handig zo een mondkapje met deze ijskoude wind.
Op wintersportvakantie gaan is misschien niet heel slim, maar hopelijk maken deze winterse taferelen nog wat goed.
En wordt het daarna glühwein of toch maar een biertje?
Maar als het smelt kan het net als sneeuw voor een aardig zooitje zorgen.
Want zoiets als teveel slagroom bestaat voor Chocomel duidelijk niet.
The Best Social Media
In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel over merken op social media, dat eerder verscheen op The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Davey Amatsabari
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid