Overslaan en naar de inhoud gaan

Storyblok deelt marketingbudget uit aan aangesloten digitale bureaus

Het content management systeem stelt 1,5 miljoen euro ter beschikking. Bureaus kunnen het besteden aan marketingactiviteiten.
Storyblok founders
De twee oprichters van Storyblok
Storyblok founders
De twee oprichters van Storyblok

Storyblok, een headless content management systeem (CMS) voor marketeers en ontwikkelaars, start een partnerfonds met een budget van 1,5 miljoen euro. Bureaupartners van Storyblok kunnen aanspraak maken op een deel van het geld om sneller te groeien en co-marketingactiviteiten op te zetten. 

related partner content for mobile comes here

Die marketingactiviteiten kunnen weer bijdragen aan meer bekendheid van Storyblok - dat concurrentie ervaart van andere CMS-oplossingen.

Vijfduizend euro per partner

Storyblok verdeelt de 1,5 miljoen euro over Certified Partners over de hele wereld. In Nederland zijn dat onder meer Passionate People, TwentySeven, Story of AMS en Your Majesty. Dergelijke bureaus krijgen allemaal vijfduizend euro om hun samenwerking met Storyblok uit te lichten. Dat kan via guerillamarketing, advertentiecampagnes, een evenement of een nadere vorm. 

Certified Partners kunnen tot 10 september ook vrijwillig meedoen aan een competitie om het creatiefste co-marketingidee in te dienen. Winnaars krijgen tienduizend in plaats van vijfduizend euro marketingbudget. 

'Samen meer verhalen vertellen'

'We hebben zoveel geweldige marketinginitiatieven rond Storyblok gezien die onze partners in staat stelden te groeien,' meldt Thomas Peham, vice president marketing bij Storyblok. 'Met het €1,5 miljoen partnerfonds willen we onze partners niet alleen helpen met apart marketingbudget, maar ook met hen samenwerken om meer verhalen te vertellen terwijl we samen de toekomst van digital storytelling vormgeven.'

Het CMS van Storyblok is geschikt voor kleinere en grotere organisaties. Onder meer Renault, Adidas en Marc O'Polo gebruiken de software, afkomstig uit Oostenrijk. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in