
Lenovo lanceert in vijftien landen verspreid over de wereld een nieuwe merkcampagne gericht op zijn Yoga Slim-laptops. De campagne is ontwikkeld door het onafhankelijke bureau SuperHeroes Amsterdam in samenwerking met het bureau in New York City en is zichtbaar in Noord-Amerika, Brazilië, India, Europa en Zuidoost-Azië. Met de slogan 'Just Be You' wil Lenovo zijn nieuwe laptops aanprijzen voor productief gebruik en entertainment.
De muziek in de campagne komt van Lady Bri ('Do what I do'), verzorgd door MassiveMusic. Een remix van het nummer wordt gebruikt voor de campagne op TikTok en Instagram.
Vacatures
Creatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersCommunicatieadviseur – Buurtteam Zuidoost & Weesp-Driemond (40 uur)
B&ACommunicatieadviseur (28-38 uur)
CAOPVervolg op eerdere samenwerking
SuperHeroes en Lenovo zijn geen onbekenden voor elkaar. Twee jaar geleden ontwikkelde het Amsterdamse bureau de campagne 'For All of Us' voor Lenovo's Yoga-laptops. SuperHeroes won het account destijds na een internationale pitch. Adformatie publiceerde een interview met Lenovo's marketingdirecteur over het sub-brand Yoga en de reclame-ambities.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee