Ohra switcht met nieuwe merkstrategie van pechvogels naar doemdenkers
Verzekeraar introduceert na 10 jaar nieuw duo Matthijs & Roos. ‘Niks vervlakking, gewoon écht goeie reclame’, aldus bureau Joe Public.
Met de vandaag gelanceerde campagne neemt Ohra na tien jaar en 27 tv-commercials afscheid van de bekende pechvogels Rob & Els, die plaatsmaken voor de stresskippen Matthijs & Roos, twee twintigers die eveneens onhandig zijn en om het minste of geringste in paniek schieten, maar waarbij uiteindelijk -dankzij Ohra- alles goed komt. In de eerste tv-commercial (zie onder) staat de kilometerverzekering centraal, waar in het hoofd van Roos al het onmogelijke misgaat, tot louche maffiapraktijken aan toe, maar ze gelukkig net op tijd door vriend Matthijs op de voordelen van hun Ohra-verzekering wordt gewezen. En dat lucht op.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid