Overslaan en naar de inhoud gaan

Ohra switcht met nieuwe merkstrategie van pechvogels naar doemdenkers

Verzekeraar introduceert na 10 jaar nieuw duo Matthijs & Roos. ‘Niks vervlakking, gewoon écht goeie reclame’, aldus bureau Joe Public.
Het nieuwe Ohra-duo Matthijs & Roos
Het nieuwe Ohra-duo Matthijs & Roos
Het nieuwe Ohra-duo Matthijs & Roos
Het nieuwe Ohra-duo Matthijs & Roos

Met de vandaag gelanceerde campagne neemt Ohra na tien jaar en 27 tv-commercials afscheid van de bekende pechvogels Rob & Els, die plaatsmaken voor de stresskippen Matthijs & Roos, twee twintigers die eveneens onhandig zijn en om het minste of geringste in paniek schieten, maar waarbij uiteindelijk -dankzij Ohra- alles goed komt. In de eerste tv-commercial (zie onder) staat de kilometerverzekering centraal, waar in het hoofd van Roos al het onmogelijke misgaat, tot louche maffiapraktijken aan toe, maar ze gelukkig net op tijd door vriend Matthijs op de voordelen van hun Ohra-verzekering wordt gewezen. En dat lucht op.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in