Overslaan en naar de inhoud gaan

BVA maakt zich zorgen over focus op korte termijn van merken

De timing van het statement staat volgens BVA los van het feit dat het thema ‘gebrek aan creativiteit' recent in de belangstelling staat.
Orlando Wood, de man die de noodklok luidt over verdwenen creativiteit
Orlando Wood, de man die de noodklok luidt over verdwenen creativiteit
Orlando Wood, de man die de noodklok luidt over verdwenen creativiteit
Orlando Wood, de man die de noodklok luidt over verdwenen creativiteit

Bond van Adverteerders (BVA) maakt zich zorgen over de toename van kortetermijnfocus die ten koste gaat van investeringen in langetermijn-merkbouwen. BVA: ‘Uit vele onderzoeken blijkt dat steeds weer ineffectief te zijn en geen sterke merken op te leveren. Het is bovendien zorgelijk dat de algehele waardering voor reclame door dit soort campagnes afneemt.’

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in