Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuw bureau Amaru wil ondervertegenwoordigd talent kans geven in reclame-industrie

Onder de vlag van Ace willen Leroy Niemel en Angelo Bromet ‘de juiste creatieven op de juiste accounts’ plaatsen.
Ace lanceert nieuw talentenbureau Amaru
Leroy Niemel (l) en Angelo Bromet
Ace lanceert nieuw talentenbureau Amaru
Leroy Niemel (l) en Angelo Bromet

Het nieuwe talentenbureau Amaru ziet vandaag het levenslicht. Onder de vlag van bureaugroep Ace wil het bureau 'untapped talent' de kans geven ervaring op te doen in de reclame-industrie. Volgens general manager Leroy Niemel (38) en community manager Bromet (44) heeft de creatieve industrie te kampen met een zogenoemde diversiteitsuitdaging. Ja, sinds de opkomst van Black Lives Matter in 2020 staat ‘diversiteit en inclusie’ op de agenda bij bureaus, merken en brancheclubs, en ja, er zijn mooie initiatieven gestart die verandering teweeg moeten brengen, maar nog altijd is de creatieve industrie, zowel op de werkvloer bij bureaus als in creatieve uitingen, geen reële afspiegeling van de Nederlandse maatschappij.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in