Nieuw bureau Amaru wil ondervertegenwoordigd talent kans geven in reclame-industrie
Onder de vlag van Ace willen Leroy Niemel en Angelo Bromet ‘de juiste creatieven op de juiste accounts’ plaatsen.
Het nieuwe talentenbureau Amaru ziet vandaag het levenslicht. Onder de vlag van bureaugroep Ace wil het bureau 'untapped talent' de kans geven ervaring op te doen in de reclame-industrie. Volgens general manager Leroy Niemel (38) en community manager Bromet (44) heeft de creatieve industrie te kampen met een zogenoemde diversiteitsuitdaging. Ja, sinds de opkomst van Black Lives Matter in 2020 staat ‘diversiteit en inclusie’ op de agenda bij bureaus, merken en brancheclubs, en ja, er zijn mooie initiatieven gestart die verandering teweeg moeten brengen, maar nog altijd is de creatieve industrie, zowel op de werkvloer bij bureaus als in creatieve uitingen, geen reële afspiegeling van de Nederlandse maatschappij.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid