Overslaan en naar de inhoud gaan

Danone kiest voor influencer marketing bureau 3sixtyfive

Het bureau is inmiddels gestart met de eerste campagnes voor de merken Activia, Danoontje en Hüttenkäse.
Danone kiest voor influencer marketing bureau 3sixtyfive
Danone kiest voor influencer marketing bureau 3sixtyfive
Danone kiest voor influencer marketing bureau 3sixtyfive
Danone kiest voor influencer marketing bureau 3sixtyfive

Danone kiest voor influencer marketing bureau 3sixtyfive. Het bureau won het account na een succesvol pitchtraject. Met de aanstelling van het nieuwe bureau wil de zuivelreus haar influencer marketing naar een hoger niveau tillen om zo de lange termijn-doelstellingen van haar merken te realiseren. 3sixtyfive, dat onderdeel is van de bureaugroep Endeavour, is inmiddels gestart met de eerste campagnes voor de merken Activia, Danoontje en Hüttenkäse.

related partner content for mobile comes here

Schaalbaarheid van de influencer marketing-programma's

De Franse multinational laat weten dat het de uitgebreide ervaring, de creativiteit en de mogelijke schaalbaarheid van de influencer marketing-programma's waren die het bureau onderscheidden van andere bureaus die aan het pitchtraject meededen.

Marieke van Balen, head of marketing Danone Nederland, Essential Dairy & Plant Based zegt met Danone sterk te geloven in het realiseren van betekenisvolle verbindingen met consumenten door middel van influencer marketing. ‘De samenwerking met 3sixtyfive stelt ons in staat ervaringen te creëren die kunnen worden gedeeld met jong & oud, duurzame verbindingen tot stand te brengen en uiteindelijk onze merken gedenkwaardig te maken.’

Strategische influencer marketing-programma's

Voor 3sixtyfive was 2020 een goed jaar. John Meulemans, strategy director en oprichter van 3sixtyfive zegt: ‘Naast Danone kozen vorig jaar BMW Nederland, Vredestein, Atag, Deloitte en KPMG al voor voor ons al bureau. Het feit dat deze grote merken ons weten te vinden, geeft aan dat influencer marketing volwassen- én een must-have is geworden. Het is naast een constante rol in de mediamix ook een creatieve invulling die campagnes voedt.’ 

Lees ook: 3sixtyfive treedt toe tot Endeavour Group

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in