Overslaan en naar de inhoud gaan

Branddoctors sluit zich aan bij Only

Branddoctors blijft opereren vanuit de huidige naam en vanaf de huidige locatie.
Branddoctors goes Only
Branddoctors goes Only
Branddoctors goes Only
Branddoctors goes Only

Only, het initiatief dat zich presenteert als ‘community van creative entrepreneurs’, breidt uit met strategiebureau Branddoctors. Het Utrechtse bureau - gevormd door zestien professionals en inmiddels 21 jaar actief in de markt - biedt dienstverlening op het gebied van merkstrategieën. Branddoctors blijft opereren vanuit de huidige naam en vanaf de huidige locatie.

related partner content for mobile comes here

Het doel van Only is volgens ceo Frans de Vries om een community te bouwen waar creatieve en strategische ondernemingen samenkomen om merken en organisaties te helpen blijvende impact te maken. ‘Hierin is strategie onmisbaar’, zegt hij, ‘en vinden we in Branddoctors de perfecte partij.’ Voor Branddoctors is de aansluiting bij Only volgens managing director Gijsbert Croes een kans om de volgende stap te zetten. ‘We krijgen toegang tot een groot aantal expertises, waardoor we onze klanten een flinke stap verder kunnen brengen terwijl we onze strategische focus kunnen houden.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in