Overslaan en naar de inhoud gaan

De redacteur en de reclameromanticus

Anne Stokvis is de nieuwe partner van N=5. Samen met Thijs Bontje licht ze de nieuwe koers van het reclamebureau toe.
n=5 anne stokvis
'Als reclamemaker kun je niet blijven doen wat je altijd al deed'
n=5 anne stokvis
'Als reclamemaker kun je niet blijven doen wat je altijd al deed'

Toen ze in 2017 BNNVara verliet om zich op haar eigen contentbureau te starten, werd redacteur Anne Stokvis raar aangekeken. ‘Het was not done om naar the dark side over te steken, vonden mijn collega’s. Een beetje alsof jij (de interviewer, red.) in de PR gaat werken.’ Stokvis had en heeft een heilig geloof in brand publishing: redactionele content, zoals documentaires en videoseries, voor merken. ‘Zoals de Netflixserie The Queen’s Gambit die ook schaakborden verkoopt. Geniaal. Ik dacht: dat kan hier in Nederland ook. ’

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in