Overslaan en naar de inhoud gaan

Mariëlle Rooswinkel verruilt Intergamma voor detacheerder Maandag

Ze wordt er chief communication officer en was de laatste 5,5 jaar marketingverantwoordelijk voor de merken Gamma en Karwei.
Mariëlle Rooswinkel
Mariëlle Rooswinkel
Mariëlle Rooswinkel
Mariëlle Rooswinkel

Mariëlle Rooswinkel is aangesteld als de nieuwe chief communication officer van detacheerder Maandag. Het betreft een nieuwe rol binnen de organisatie. Ze wordt tevens onderdeel van het managementteam van Maandag.

related partner content for mobile comes here

Rooswinkel komt van Intergamma, waar ze de laatste 5,5 jaar als manager marketing communicatie & formule verantwoordelijk was voor de merken Gamma en Karwei. Haar opdracht bij Maandag is om de 'marketingcommunicatie-discipline' te versterken. Rooswinkel is tevens bestuurslid van de SAN Accent en Effie-jurylid.

Rooswinkel zegt dat ze bij Intergamma eigenlijk goed op haar plek zat, maar dat ze 'deze kans' niet kon laten lopen. 'Sterker nog, ik heb er met veel overtuiging ja tegen gezegd. Ik heb superveel zin om mijn steentje bij te dragen aan het succes van dit bedrijf.'

Rooswinkels oude functie bij Intergamma wordt op ad interim-basis ingevuld door Linda Platvoet.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in