Overslaan en naar de inhoud gaan

Global design chief Daniël Sytsma vertrekt bij Dentsu Creative

Daniel Sytsma vertrekt na 15 jaar bij Dentsu Creative (voorheen Achtung!). Hij gaat verder als zelfstandig creative director.
Daniel Sytsma
Daniel Sytsma

Daniel Sytsma vertrekt na 2 jaar als global chief design officer bij Dentsu Creative. Hij vestigt zich als zelfstandig creative director & design consultant. In die rol wil hij bureaus en merken helpen met het versterken van design en creativiteit met een focus op merkidentiteiten, digitale producten en innovatieve campagnes. Dat doet hij op project- of interim basis, met een flexibele schil van experts.

related partner content for mobile comes here

Sytsma begon zijn carrière 15 jaar geleden bij het bureau (destijds ACHTUNG!) in 2008 en was actief in meerdere rollen. Hij sloot zich in 2014 aan als partner en werd executive creative director. Hetzelfde jaar lanceerde hij Studio Kraftwerk, het label voor digitale producten en innovatie. Beide bureaus werden verkocht aan Dentsu, waar Daniël de functie van chief design officer kreeg, eerst EMEA en vervolgens global. In de 15 jaar won hij met het bureau ruim 100 awards, waaronder 5 Grand Prix bij Eurobest en Red Dot.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in