Overslaan en naar de inhoud gaan

Stefan Bothoff nieuwe business director Tosti Creative

Hij komt van Orderchamp. De stap van Bothoff past in de trend van marketeers die steeds vaker de oversteek naar bureauzijde lijken te maken.
stefan bothoff tosti
Stefan Bothoff voor het nieuwe kantoor van Tosti Creative
stefan bothoff tosti
Stefan Bothoff voor het nieuwe kantoor van Tosti Creative

Stefan Bothoff (33) is gestart als de nieuwe business director van Tosti Creative. Het betreft een nieuwe rol binnen het Amsterdamse bureau. Hij komt van tech-scale-up Orderchamp, waar hij de laatste 1,5 jaar als head of communication and branding werkte. Langer werkte Bothoff bij VodafoneZiggo, van 2016 tot 2021 in de rol van social media manager en head of brand. In een verder verleden werkte hij voor Omnicom Media Group en bureau VRHL.

related partner content for mobile comes here

Bothoff maakt bewust de keuze om van klantzijde terug te keren naar bureauzijde. Volgens de marketeer/bureauman doet Tosti Creative iets dat steeds belangrijker wordt, namelijk merken helpen opvallen door hun merkgedachte in de praktijk te brengen. 'Practice what you preach. De consument krijgt tegenwoordig zoveel advertenties te zien, dat je er als merk nauwelijks uit kunt springen. Je moet als merk laten zien waar je voor staat en daarmee aandacht verdienen. En dat is wat ik bij Tosti voor merken ga doen’, aldus de nieuweling.

Tosti Creative nam recent ook Alvin de Groot aan, als senior creatief. Het bureau is recent verhuisd naar de Stadhouderskade in Amsterdam. Tosti Creative is bekend van 'pr-waardige merkactivaties', zoals het Hema-huwelijk en meer recent de pop-up-kapperszaak The Cut Club voor Desperados.

Oversteek

De move van Bothoff past in een trend van marketeers die steeds vaker de oversteek naar bureauzijde lijken te maken. Recent gingen bekende namen als Frederike den Ottelander (Ikea/Buutvrij), Yvette Belt (KPN/Alfred) en Margriet de Kroon (YoungCapital/Herc/Inner Circle) hem voor. Binnenkort volgt op Adformatie een achtergrondartikel over dit onderwerp.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in