Overslaan en naar de inhoud gaan

Tim van der Sijde gaat Cheil Benelux leiden

Hij komt van Ogilvy Social Lab en volgt Budi Gonzalez de Chaves op, die recent Cheil verliet.
tim van der sijde cheil
Tim van der Sijde
tim van der sijde cheil
Tim van der Sijde

Reclamebureau Cheil Benelux heeft een nieuwe managing director: Tim van der Sijde. Hij komt van Ogilvy Social Lab, waar hij de afgelopen zes jaar in diverse functies werkzaam was, meest recent als marketing & growth director en onderdeel van het managementteam. Hij werkte bij Ogilvy op accounts als Philips, Sennheiser en Sonova.

related partner content for mobile comes here

Met de komst van Van der Sijde verwacht Cheil, met Samsung als founding client, het klantportfolio uit te breiden en werk te maken van 'het integreren van nieuwe middelen en kanalen'. 

Van der Sijde volgt Budi Gonzalez de Chaves op, die vorig najaar met creative director Thijs de Boer uit Cheil stapte om een nieuw bureau te starten. Het duo was naar eigen zeggen teveel bezig met randzaken.

Van der Sijde: 'Het is een mooie kans om in te stappen op een moment dat grote veranderingen nodig zijn, zowel bij het bureau als in de markt. Net als de grote, lokale bureaus heeft Cheil een breed aanbod aan innovatieve diensten, maar dan met een geïntegreerde aanpak en zonder de interne complexiteit. En door de platte structuur kunnen we efficiënt werken. Ik sta te popelen om aan de slag te gaan.'

Gerben van Walt Meijer, head of marketing MX Samsung Benelux: 'We hebben met Smartsuit en Fastframe laten zien hoe technologie en innovatie kunnen helpen om doelen te bereiken. De combinatie van de innovatie van Samsung en creativiteit van Cheil hebben mooie campagnes opgeleverd. We kijken uit naar de toekomstige samenwerking met Tim.'

Met 'Fastframe' won Cheil vorig jaar als een van de weinige Nederlandse bureaus een Leeuw in Cannes.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in