Overslaan en naar de inhoud gaan

Ace en Media.Monks strijden om ABN Amro-account

ABN Amro heeft na een strategisch traject een pitch uitgeschreven. Het huidige bureau N=5 deed ook mee aan de pitch.
Themacampagne door N=5 met acteur Mark Rietman
Themacampagne door N=5 met acteur Mark Rietman
Themacampagne door N=5 met acteur Mark Rietman
Themacampagne door N=5 met acteur Mark Rietman

ABN Amro heeft een pitch uitgeschreven. Dit bevestigt een woordvoerder van ABN Amro. ‘Het klopt dat we eerder dit jaar een pitchtraject zijn gestart. Na het aanscherpen van onze merkpositionering was dit voor ons het moment om ook de sturende kracht achter een van de zichtbaarste pijlers van het merk, onze campagnes, onder de loep te nemen.’

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in