Uitgeverij Strengholt is daarvoor een samenwerking aangegaan met Studio Room van Rozemarijn de Witte (bekend van onder meer Living, Linda. en La Vie en Rose). Onder haar leiding is het redactionele concept voor Beauty+ ontwikkeld. De redactionele productie wordt door Studio Room uitgevoerd.
Volgens de initiatiefnemers willen ruim 2 miljoen vrouwen ‒ en naar schatting 1 op de 10 mannen ‒ méér weten over cosmetische behandelingen en ingrepen. Ze zijn op zoek naar informatie, naar nieuws, naar adressen, naar ervaringen van anderen, et cetera. Ze zoeken vooral naar betrouwbare antwoorden op hun serieuze vragen en wensen.
Beauty + denkt die antwoorden te kunnen geven, ‘heel serieus, maar nooit zonder een vleugje humor en (zelf)relativering’.
De titel richt zich op iedereen tussen 35 en 65 jaar die geïnteresseerd is in uiterlijk, in mooi zijn en mooi blijven. Beauty+ verschijnt vier keer per jaar in een oplage van 75.000 exemplaren.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!