Kinderen op Koninginnedag voor Warchild

Kinderen in heel Nederland gaan op Koninginnedag vrijwillig aan de slag voor War Child. Op de vrijmarkten zullen zij optreden en spulletjes verkopen en een deel van hun opbrengst aan War Child doneren.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De opbrengst wordt gebruikt om kinderen in oorlogsgebieden te helpen bij het verbeteren van hun toekomst. De Postbank faciliteert de actie en ondersteunt deze door de opbrengst van alle kinderen die meedoen met minimaal 100.000 euro en maximaal 150.000 euro te verhogen.
De creatiefste kinderen worden in de studio van Nickelodeon gehuldigd door War Child ambassadeur Marco Borsato.

Postbank-directeur Hans Hagenaars: ‘De Postbank ondersteunt de inzet van War Child voor de toekomst van kinderen in oorlogsgebieden. Wij willen graag een steentje aan het goede doel bijdragen door de hele Koninginnedagactie belangeloos te faciliteren.’

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie