Tele2 heeft MediaCom gekozen na een media review voor haar offline business. Het account zat eerder bij GroupM-zusterbureau MEC.
Cilesta van Doorn, bij Tele2 verantwoordelijk voor marketing en de merkcommunicatie: 'Twee jaar gelden heeft Tele2 de markt voor mobiele telefonie op zijn kop gezet door overal schandalig snel 4G tegen een belachelijk lage prijs aan te bieden. Ook in onze mediastrategie zijn we opvallend succesvol geweest. Maar we zijn super ambitieus om nog veel verder te gaan. MediaCom begrijpt dat ten voeten uit en gaat ons te helpen onze ambities waar te maken.'
De pitch werd begeleid door 3MO onder leiding van Ivonne Boumeester.
Maiko Valentijn, CEO van MediaCom: 'Tele2 heeft een enorme groeiambitie en heeft de laatste jaren hard gebouwd aan een unieke positionering. Wij gaan dat vertalen naar een gefundeerde mediastrategie.'
Voor de digitale strategie is Tele2 klant bij iProspect.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!