SuperHeroes Amsterdam wint pitch Kinki Kappers

Het internationale bureau voegt na Diesel en Converse een nieuw fashion-merk toe aan zijn portfolio.

Uit 120 geïnteresseerde bureaus en een pitchfase met drie bureaus koos  uiteindelijk voor SuperHeroes vanwege de nodige fashion-ervaring.

Het Amsterdamse bureau gaat aan de slag met de realisatie van de nieuwe voorjaarscampagne voor het kappersmerk.

&;We zagen tijdens de oriëntatie al dat SuperHeroes de juiste ervaring heeft&;, aldus Mark Melief, creatief directeur Kinki Kappers. &;Toen wij doorkregen dat het gepresenteerde concept ook onder onze franchisenemers meteen begon te leven, waren wij overtuigd van onze keuze.&;

&;We leven in een tijd die visueler is dan ooit en daarin is Kinki Kappers een beeldbepalend merk&;, voegt Niek Eijsbouts, creatief directeur van SuperHeroes Amsterdam, daaraan toe. &;Als je alleen al hun Instagram ziet, spat de ervaring eraf. We gaan daar anno 2016 een statement mee maken dat past bij al die verschillende creatieve en bevlogen mensen.&;

De eerste campagne zal eind maart worden gelanceerd.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie