Uit 120 geïnteresseerde bureaus en een pitchfase met drie bureaus koos Kinki Kappers uiteindelijk voor SuperHeroes vanwege de nodige fashion-ervaring.
Het Amsterdamse bureau gaat aan de slag met de realisatie van de nieuwe voorjaarscampagne voor het kappersmerk.
'We zagen tijdens de oriëntatie al dat SuperHeroes de juiste ervaring heeft', aldus Mark Melief, creatief directeur Kinki Kappers. 'Toen wij doorkregen dat het gepresenteerde concept ook onder onze franchisenemers meteen begon te leven, waren wij overtuigd van onze keuze.'
'We leven in een tijd die visueler is dan ooit en daarin is Kinki Kappers een beeldbepalend merk', voegt Niek Eijsbouts, creatief directeur van SuperHeroes Amsterdam, daaraan toe. 'Als je alleen al hun Instagram ziet, spat de ervaring eraf. We gaan daar anno 2016 een statement mee maken dat past bij al die verschillende creatieve en bevlogen mensen.'
De eerste campagne zal eind maart worden gelanceerd.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!