'We willen benadrukken dat we niet alleen mediakennis in huis hebben, maar dat we die kennis altijd omzetten in onderscheidende kansen en proposities voor adverteerders. Uiteraard zit in onze campagne een duidelijke link naar de publieke omroep. Want zonder de programma’s van de publieke omroep kunnen wij adverteerders die kansen niet bieden,' aldus Sabine van Aken, communicatiedirecteur van Ster.
De campagne op radio, in print en online bestaat uit vier verschillende uitingen die altijd afgesloten worden met 'Ster versterkt'. Deze uitingen zijn: 'Ster versterkt je effectiviteit', 'Ster versterkt je bereik', 'Ster versterkt je merkbekendheid' en 'Ster versterkt je televisie-campagne'. De campagne loopt twee weken. In het najaar wordt de campagne voortgezet.
Nieuwe pay-off
Ster blijft de thematiek van de campagne, Ster versterkt, ook na de campagne gebruiken. Ster versterkt is vanaf vandaag de nieuwe centrale pay-off.
'Ster versterkt je televisie-campagne'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!