Stem mee voor de Adformatie100 2016

Net als in 2014 en 2013 stelt de redactie van Adformatie een Top 100 samen van 'onmisbare' mensen ofwel mensen die het afgelopen jaar het verschil maakten in het vak.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Mark ‘Sweetie’ Woerde van Lemz eindigde als onbetwist nummer 1 in de . Barbera ‘Creatief Boegbeeld’ Wolfensberger (destijds FHV BBDO, nu TMG) eindigde op 2. Wie worden hun opvolgers? En wie stomen op en wie vallen eruit? De vorige editie van de Adformatie100 telde liefst 49 nieuwe binnenkomers.

Net als eind 2014 gaat de redactie op zoek naar de 100 vakgenoten die in 2015 het verschil maakten in de Nederlandse marketingcommunicatiewereld. U kunt als lezer meestemmen.

Net als de vorige keren wordt de Adformatie100 samengesteld door een jury van prominenten in het vak (ruim 100 m/v) en de lezers van Adformatie, via een onlineonderzoek door Blauw Research.

De centrale vraag is: welke Nederlandse vakgenoot zou je het meeste missen als hij of zij er niet (meer) was? U kunt er drie noemen, liefst met korte toelichting. Stem .

De uitslag wordt op donderdag 7 januari bekend gemaakt op het jaarlijkse nieuwjaarsevenement van IAA, Vea en Adfo Groep.

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie