Restyling tijdschrift Seasons

Seasons heeft onder meer een nieuw logo, een vernieuwde website en de frequentie gaat omhoog naar negen keer per jaar.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Na de overgang naar New Skool Media kreeg hoofdredacteur Fanny Glazenburg de kans om Seasons te vernieuwen. Er is een nieuw logo, nieuwe rubrieken, twee nieuwe columnisten, de website is vernieuwd en het blad komt voortaan negen in plaats van acht keer uit.

Marketingmanager Jenny Meester: &;Met een bereik van 325.000 lezers binden we een kwalitatief hoogwaardige doelgroep aan ons. Dat er behoefte is aan meer authenticiteit merk je natuurlijk in de hele samenleving. Van de slowfood-beweging tot en met de zoektocht naar positiviteit en zingeving. Ik denk dat we met onze eigen authentieke formule die tijdgeest haarscherp aanvoelen.&;

Binnen de nieuwe formule is meer ruimte zijn voor commerciële samenwerkingen. Meester: &;Branded content is in deze tijd niet meer weg te denken. Onze lezers waarderen dat ook. Je wilt niet alleen over bijvoorbeeld een prachtige streek in Oostenrijk lezen, je wilt er zelf ook heen. Dat is gewoon service aan je doelgroep.&;

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie