Met commercials van tien en vijftien seconden verschijnt Rebelle (online marktplaats voor tweedehands designermode) voor het eerst op de Nederlandse televisie. Deze worden uitgezonden op onder andere Net5, SBS6, MTV, TLC en Comedy Central. De video’s zijn ontwikkeld in samenwerking met productiebedrijf Media Division GMBH uit Hamburg.
In de commercials worden items uit de webshop aangeprezen door verschillende modellen. In de webshop van Rebelle worden mode en accessoires aangeboden van meer dan zeshonderd luxe merken. Daarnaast kunnen klanten tweedehands producten verkopen via de website.
De campagne is onderdeel van een nieuwe wereldwijde marketingstrategie. De tv-campagne wordt ondersteund door verschillende online advertenties en social media-activiteiten. ‘Nederland is een interessante markt waarin we ons merk graag naar een hoger plan willen trekken’, zegt Rebelle-ceo Cécile Wickmann. ‘We denken dat wij onze boodschap onder de doelgroep kunnen verspreiden via zowel commercials als videobillboards.’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!