MediaScience introduceert digitaal marketingplatform

MediaScience introduceert MediaScience Vision, een eigen marketingplatform waar alle data van digitale marketingcampagnes kunnen worden bekeken en bediend.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het eerste product binnen MediaScience Vision is een data-aggregatietool die de resultaten van verschillende digitale media campagnes in één overzicht en op één dashboard laat zien.

Daarnaast kan op alle verschillende resultaten en statistieken apart worden ingezoomd. ‘De prestatie van marketingcampagnes wordt zo volledig transparant, van resultaten tot kosten’, zegt Boudewijn van Ewijk van MediaScience. ‘Tegenwoordig is het mogelijk om in realtime campagnes bij te sturen, maar dan is het van belang dat je in één oogopslag kunt zien waar je wilt bijsturen.’

MediaScience Vision kan ook worden gebruikt om targets te stellen en om te kijken hoe campagnes presteren ten opzichte van deze targets.

Het platform is nog niet officieel live. Een betaversie is  nu alleen voor klanten van MediaScience beschikbaar. Van Ewijk: ‘De volgende stap is het toevoegen van data van Google Analytics en offline mediaschema’s van radio- en tv-campagnes. Daarnaast zijn we ook bezig met het inzichtelijk maken van bij welke doelgroepen campagnes het best presteren en welk digitaal kanaal het meeste invloed heeft gehad op het resultaat.’

Uiteindelijk zal MediaScience Vision volgens Van Ewijk bestaan uit een verzameling tools waarmee een marketeer zelf inzicht krijgt en daar in realtime op kan anticiperen.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie