Het SAN Jaarboek 2015 beoogt weer een compleet overzicht van het opvallendste, creatiefste en meest effectieve reclamewerk van het jaar te geven, zo meldt de organisatie bij het openstellen van de inzendingen voor de SAN Accenten.
De inzendingen worden beoordeeld op effectiviteit en creativiteit, en niet op omvang en budget.
Dit zijn de 11 categorieën voor 2015: Business-to-Business, Corporate (inclusief Personeel), Dienstverlening, Dienstverlening Financieel, Durables, Excellent, Fast Moving, Non-Profit & Overheid, Retail, Vrije Tijd en Smart Idea.
Smart Idea is nieuw; het gaat hier om een slim idee, slimme strategie of slim mediagebruik. De categorie is in het leven geroepen voor de kleinere (activatie-)campagnes of ideeën die op een kwalitatief hoogwaardige en kosteneffectieve manier hebben bijgedragen aan merk-, verkoop- of gedragsdoelstellingen.
De inzendingen worden beoordeeld door in totaal 220 juryleden, allen adverteerders.
Tot 17 december kunnen pagina's gereserveerd worden in het SAN Jaarboek waarin al het ingezonden werk een plaats krijgt.
Dit kan via de website of telefonisch: 020-770 84 81.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!