Insteek: ‘Het leven bestaat uit keuzes maken. Niet elke keuze is even makkelijk. Gelukkig is de keuze voor Crystal Clear wel een hele makkelijke. Het zit namelijk vol smaak en het bevat minder dan 1 kcal per 100 ml. Was elke keuze maar zo kraakhelder. Vanuit die gedachte heeft Brand New Telly de nieuwe slogan en campagne ‘Was alles maar zo Crystal Clear’ ontwikkeld.’
Met de nieuwe campagne slaat het merk een nieuwe richting in. ‘Women in control’, de oude slogan die in 2008 werd geïntroduceerd, wordt nu losgelaten.
Wouter van der Pauw, head of creative Brand New Telly zegt dat door het ontwikkelen van de merkcampagne een nieuw motto is ontstaan: ‘Subtiel is voor mietjes’. ‘Dat dit werkt blijkt wel uit de pre-test, waarbij we 92 procent brand recognition scoorden. Zo hoog hadden ze bij het onderzoeksbureau nog niet gezien.’
De campagne wordt door Boomerang doorvertaald naar sociale media en Starcom tekent voor de mediastrategie.
Credits
Crystal Clear: Kiki Reyne, Karlijn van Ruiten, Nicolien Wempe, Tina Dijkshoorn.
Bureau: Brand New Telly
Productie: Rogier Tolen, Mirjam van Dijk
Strategie: Linda Metman
Concept: Karin Heinen, Wouter van der Pauw
Account; Jeroen Konings, Arthur Hempel
Regie: Diederik van Rooien
Mediabureau: Starcom: Joris Lak, Dymfna Bak
Social: Boomerang Create
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!