Vanaf aanstaande zaterdag komt de Telegraaf met een nieuwe bijlage; Vrouw. Dat kon best wel eens iets worden. En ik ben dus heel benieuwd, ook al ben ik niet echt de doelgroep.
Om Vrouw wat extra aandacht te geven draait er een commercial op TV. En soms wordt de Telegraaf (en andere media) 'copy-paste-journalistiek' verweten. Maar 'copy-paste' is volgens mij ook bekend bij het reclamebureau. Want voor de nieuwe commercial geldt: Beter goed gejat dan slecht bedacht.
Zie hier voor het briljante YouTube succes van Noah; 'Noah takes a photo of himself every day for 6 years'. Al weer een tijdje oud en meer dan 5 miljoen keer bekeken. En waarschijnlijk ook door het reclameteam van de Telegraaf.
Want zie hier de nieuwe commercial van Vrouw. Met dank aan Zakalwe voor de directe link.
Zoek vervolgens de 10 verschillen. Zelfs het deuntje lijkt erop! Maar ja, het blijft best goed. Klopt dat spreekwoord toch. Nu maar wachten op het blad. Met hopelijk veel originele en 'eigen' content.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!