Ashley Vinson (Twitter): 'Brands need to find what's relevant content for their consumers' De head of strategy Twitter België & Nederland sprak op Het Grote Marketing Congres 2015 over 'the power of now'. Gedragsverandering 16 October 2015 Redactie Adformatie 0 0 Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding adformatie Adformatie-redacteur Sander Beekman interviewde Vinson vlak na haar presentatie. Ashley Vinson (Twitter): 'Brands need to find what's relevant content for their consumers' #GMC2015 #039;Brands need to find what's relevant content for their consumers' #GMC2015" src="//www.youtube.com/embed/tkivJYULRbk?wmode=opaque&rel=0&color=white" frameborder="0" allowfullscreen>Video of Ashley Vinson (Twitter): 'Brands need to find what's relevant content for their consumers' #GMC2015 Lees alles over de Effies, Het Grote Marketing Congres en het 24Festival in ons dossier. Advertentie 0 0
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!