Premium

Amstel neemt bekende Dela-campagne op de hak

Being There lanceert Amstel-campagne: ‘Zeg het met een vaasje’

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het biermerk zegt als geen ander te begrijpen dat vrienden de warmste gevoelens voor elkaar koesteren. Maar het uitspreken van die gevoelens kan leiden tot nogal ongemakkelijke situaties.

De nieuwe campagne verwijst met een knipoog naar de succesvolle , maar dan voorzien van een flinke dosis ironie.

In de film biedt een alternatief voor vrienden om hun positieve gevoelens voor elkaar kunnen uiten: ‘zeg het met een vaasje’. Daarmee is de commercial tegelijk een eerbetoon aan het iconische Amstel-bierglas, het vaasje.

De commercial is vanaf 26 oktober op televisie te zien, maar ging op vandaag al online in première.

Credits
Klant: Amstel
Bureau: 
Klant verantwoordelijke: Bram Westenbrink, Jetske Freeve, Kiki Reyne, Steven van Leeuwen
Creatie: Bies Vermeulen & Sebastiaan Kenter
Strategie: Edward Stolze
Account: Olivier Koning, Marieke Foppen
RTV Producer: Joze Rikken
Productie maatschappij: Czar
Regie: Bart Timmer
DOP: Gabor Deak
Producer: Willem Bos
Off Line Editor: Annelien van Wijnbergen
On Line & Grading Crabsalad/ Laurens Orij
On Line Editor Crabsalad/ Laurens Orij
Colourist Crabsalad/ Laurens Orij
Geluidsstudio: The Ambassadors
Geluids Technicus: Rens Pluijm
Muziek: Massive Music

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie