Alles kan kapot
![Miniatuurvoorbeeld](https://static.adformatie.nl/028759bd-2cf1-5d56-b188-20f1af81a60b/article/96/2f/962f01f0-6d9a-4422-821c-f9244a11e588/opening_image/opening_image_hero/13700132_1213669761999247_5503894726939562255_n.jpg)
![Miniatuurvoorbeeld](https://static.adformatie.nl/028759bd-2cf1-5d56-b188-20f1af81a60b/article/96/2f/962f01f0-6d9a-4422-821c-f9244a11e588/opening_image/opening_image_hero/13700132_1213669761999247_5503894726939562255_n.jpg)
Lijm- en kitfabrikant Bolton Adhesives heeft een nieuwe campagne voor reparatielijm Max Repair. De campagne lanceert binnenkort in verschillende Europese landen, als eerste in Duitsland voor het merk UHU.
13700132_1213669761999247_5503894726939562255_n.jpg
Bureau Superrebel bedacht de actie ‘Alles kan kapot’. Lodewijk Varossieau, CEO van Superrebel: ‘Max Repair kun je alles repareren. Het is dus eigenlijk niet interessant wat je allemaal kunt lijmen, maar juist het omgekeerde: wat kan er allemaal kapot?’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijDigital Advertising Specialist
De HorecabondArbeidsmarktcommunicatie Specialist
TAUWNichts ist unkaputtbar
'Alles kan kapot', 'Nothing is unbreakable' en in het geval van het Duitse lijmmerk UHU 'Nichts ist unkaputtbar'. Voor UHU is de campagne te zien op de winkelvloer, in magazines en als direct mail. Hierna volgen campagnes voor Bison en andere merken van de Bolton Adhesives.
Annemieke Vroon, Corporate Communication Bison Nederland/UHU: ‘We waren op zoek naar een stoer beeld en een campagne die we konden uitrollen naar diverse landen: Nederland, België, Frankrijk, Spanje, Italie, Duitsland en Zwitserland. Superrebel heeft hier een eigentijds antwoord op gevonden.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid