Overslaan en naar de inhoud gaan

Alles kan kapot

Creatief bureau Superrebel ontwikkelt internationale campagne voor lijm
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Lijm- en kitfabrikant Bolton Adhesives heeft een nieuwe campagne voor reparatielijm Max Repair. De campagne lanceert binnenkort in verschillende Europese landen, als eerste in Duitsland voor het merk UHU.

related partner content for mobile comes here

Bureau Superrebel bedacht de actie ‘Alles kan kapot’. Lodewijk Varossieau, CEO van : ‘Max Repair kun je alles repareren. Het is dus eigenlijk niet interessant wat je allemaal kunt lijmen, maar juist het omgekeerde: wat kan er allemaal kapot?’

Nichts ist unkaputtbar

&;Alles kan kapot&;, &;Nothing is unbreakable&; en in het geval van het Duitse lijmmerk UHU &;Nichts ist unkaputtbar&;. Voor UHU is de campagne te zien op de winkelvloer, in magazines en als direct mail. Hierna volgen campagnes voor Bison en andere merken van de Bolton Adhesives.

Annemieke Vroon, Corporate Communication Bison Nederland/UHU: ‘We waren op zoek naar een stoer beeld en een campagne die we konden uitrollen naar diverse landen: Nederland, België, Frankrijk, Spanje, Italie, Duitsland en Zwitserland. Superrebel heeft hier een eigentijds antwoord op gevonden.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in