Ali B en Brownie 'openen' 4G-netwerk van T-Mobile

De 4G-campagne van T-Mobile is gemaakt door Etcetera.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De afgelopen twee jaar werkte T-Mobile aan de uitrol van zijn 4G-netwerk van Nederland. Het bedrijf beschikt nu over 7.000 masten en claimt daarmee 95 procent landelijke dekking te hebben.  

Thema van de campagne is &;Ons nieuwe 4G-netwerk geeft Nederland meer&;. 

In de commercials laten Ali B en Brownie zien hoe zij ‘meer’ halen uit het nieuwe 4G-netwerk van T-Mobile. Zo volgt het duo elkaar de hele dag via een livestream en dagen ze elkaar onderweg uit met het spelen van een online game. 

Naast de drie TV-commercials bestaat de 4G-campagne uit print-, outdoor- en online-uitingen. 

De &;openings&;-commercial werd vrijdag voor het eerst uitgezonden:

Vanaf 2 november worden deze twee commercials ook uitgezonden:

Credits
Bureau: Etcetera
Verantwoordelijk vanuit T-Mobile: Rindert de Lange, Martijn Jaartsveld
Creatie: Raymond van Schaik, Massimo van der Plas
Strategie: Bas Vroonland
Account: Danny van de Wetering, Netteke Bak, Louise Mathlener
RTV: Marieke Prette 
Regisseur: Matthias Schut
Productie: Holy Fools
Online & grading: The Ambassadors 
Geluid: Earforce
Offline editor: Martin Heijgelaar

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie