De afgelopen twee jaar werkte T-Mobile aan de uitrol van zijn 4G-netwerk van Nederland. Het bedrijf beschikt nu over 7.000 masten en claimt daarmee 95 procent landelijke dekking te hebben.
Thema van de campagne is 'Ons nieuwe 4G-netwerk geeft Nederland meer'.
In de commercials laten Ali B en Brownie zien hoe zij ‘meer’ halen uit het nieuwe 4G-netwerk van T-Mobile. Zo volgt het duo elkaar de hele dag via een livestream en dagen ze elkaar onderweg uit met het spelen van een online game.
Naast de drie TV-commercials bestaat de 4G-campagne uit print-, outdoor- en online-uitingen.
De 'openings'-commercial werd vrijdag voor het eerst uitgezonden:
Vanaf 2 november worden deze twee commercials ook uitgezonden:
Credits
Bureau: Etcetera
Verantwoordelijk vanuit T-Mobile: Rindert de Lange, Martijn Jaartsveld
Creatie: Raymond van Schaik, Massimo van der Plas
Strategie: Bas Vroonland
Account: Danny van de Wetering, Netteke Bak, Louise Mathlener
RTV: Marieke Prette
Regisseur: Matthias Schut
Productie: Holy Fools
Online & grading: The Ambassadors
Geluid: Earforce
Offline editor: Martin Heijgelaar
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!