OmnicomMediaGroup adviseerde Z24 bij de ontwikkeling van een concept, waarmee bedrijven hun kennis en expertise kunnen ontsluiten voor hun doelgroep. Het concept is gericht op adverteerders met het mkb als doelgroep. Doel is die adverteerder neer te zetten als expert binnen een bepaald domein, zoals bijvoorbeeld human recources, energie of finance.
'Als grootste site voor het MKB weten we dat je ondernemers alleen kunt boeien met nieuws en relevante informatie', zegt Arend van den Berg, uitgever/hoofdredacteur van Z24. 'Z24 heeft het nieuws, maar bedrijven hebben vaak een schat aan nuttige informatie die grotendeels ongedeeld en dus onbenut blijft. Wij gaan helpen die content te ontsluiten want content marketing zal steeds belangrijker worden. Daarom creëren wij nu een manier om op geloofwaardige en authentieke manier contact te leggen met de MKB-doelgroep.'
'Wij gaan daarin verder dan enig ander concept in de markt. We zijn nu in gesprek met grote adverteerders voor een beperkt aantal echte partnerships.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!