Young & Connected (uitgever van Kidsweek, Samsam en 7Days) neemt per januari het platform Ondertussen.nl over van social agency Anyone?. Hiermee versterkt Young & Connected, dat deel uitmaakt van Sijthoff Media, haar positie op de kinder- en jongerenmarkt. Ondertussen.nl is een platform ‘voor en door jongeren’, en bereikt met nieuws- en achtergrondverhalen maandelijks circa 135.000 jongeren in de leeftijd 16-24 jaar.
Doeltreffend
Volgens Joris van Roemburg, Commercieel Directeur bij Young & Connected, is Ondertussen.nl een waardevolle toevoeging aan het bestaande portfolio. ‘Ondertussen.nl slaagt er jaar na jaar in om structureel en doeltreffend bereik onder jongeren te realiseren, met een redactieformule waarin positiviteit en realiteit belangrijke kernwaarden zijn.
Het platform sluit goed aan bij ons portfolio van Kidsweek, Samsam en 7Days, en betekent voor ons een logische stap voorwaarts. Vanaf nu bereikt Young & Connected kinderen, jongeren en jong-volwassenen in de leeftijdsrange van 7-24 jaar.’
Volwaardig mediamerk
David Barens en Jan-Arie Dekker, co-founders van social agency Anyone? hebben van Ondertussen.nl de afgelopen 7 jaar een volwaardig mediamerk voor jongvolwassenen gemaakt, met een groot social en site-bereik.
Barens: ‘Gelijktijdig heeft ons bedrijf zich ontwikkeld tot een snelgroeiend social bureau met 25 medewerkers en zijn we tot de conclusie gekomen dat het voor de toekomst van Ondertussen.nl beter is om onderdeel te worden van een bedrijf dat zich volledig met uitgeven en jongeren bezighoudt. Onder de vleugels van Young & Connected zien we een prachtig volgend hoofdstuk voor Ondertussen.nl.’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!