AI heeft al een aanzienlijke impact op de klantervaring en bedrijfsprocessen, en wordt dan ook een topprioriteit voor veel organisaties. Toch behalen veel bedrijven niet de vooruitgang die ze hadden verwacht. Dit komt vaak doordat ideeën niet vanuit de gehele organisatie komen, waardoor veel potentieel onbenut blijft. Wanneer er al oplossingen worden bedacht, blijken ze vaak moeilijk uitvoerbaar te zijn. En als een project uiteindelijk van de grond komt, blijft het vaak beperkt tot de pilotfase.
Hoe kun je je bedrijf toch transformeren met AI? Hoe zorg je ervoor dat iedereen betrokken is? Hoe ontwikkel je effectieve AI-oplossingen, zowel op technologisch vlak als in ontwerp? En hoe pas je dit op grote schaal toe? Freddy de Bosschere van In The Pocket biedt tijdens de online clinic van Beeckestijn Business School praktische handvatten en tips om dit te realiseren. Geen hype, maar de echte mogelijkheden.
Wat komt aan bod?
-
AI-strategieën en frameworks
-
Het vormgeven en prioriteren van impactvolle AI-use cases
-
Kenmerken van succesvolle AI-oplossingen
-
Het creëren van een AI- en data-cultuur
Voor wie?
Deze clinic is geschikt voor een breed publiek, met name voor CIO’s, IT-managers, Chief Digital Officers, Head of Channels, Product Owners, Business Owners, Marketing Managers, COO’s en Heads of Operations.
Over de spreker
Frederik (Freddy) De Bosschere is verantwoordelijk voor AI-strategie bij In The Pocket, een Europese digitale product studio. In The Pocket helpt bedrijven met digitale transformatie en het creëren van de beste digitale klantervaringen.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!