XXS Amsterdam versloeg in een pitch onder andere Europese netwerkbureaus als Havas/Boondoggle en Duval Guillaume.
Eerder was Alfred International verantwoordelijk voor de Nederlandse- en Belgische campagne van Basic-Fit.
'Ons bedrijf heeft een stevige ambitie: het nummer één fitnessmerk van Europa worden. Met de meeste clubs en de meeste leden', aldus Erica Hahn, international brandmanager Basic-Fit. 'De ondernemende cultuur van XXS Amsterdam past goed bij de cultuur van Basic-Fit. Het bureau heeft laten zien dat we met een goed merkidee veel meer kunnen zijn dan de grootste in aantallen. Namelijk ook mentale marktleider.'
'Basic-Fit pas bij onze ambitie om internationaal te opereren vanuit Amsterdam', voegt Jose Evers, strategy partner bij XXS Amsterdam. 'We doen dit al op dezelfde manier voor Schweppes, SkyTeam en HEMA. Allemaal merken die op zoek zijn naar een internationaal verbindend idee, waarbij ons bureau bovendien in staat is om alle diensten vanuit Amsterdam te ontwikkelen en te produceren.'
De samenwerking is direct van start gegaan. De nieuwe Basic-Fit campagne van XXS Amsterdam zal begin mei te zien zijn. Tot die tijd zal de huidige campagne doorlopen.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!