WNF presenteert 3900 tijgershirts, net zoveel als het aantal tijgers in het wild

Het goede doel zet bekende Nederlanders in om aandacht te vragen voor de campagne tijdens de Amsterdam Fashion Week.

Tygo Gernandt presenteerde het #IPROTECTTIGERS shirt gisteravond op de catwalk in Amsterdam (foto: Team Peter Stigter). Dit was de aftrap van een nieuwe campagne van het Wereld Natuur Fonds (WNF), bedacht en ontwikkeld door bureau BrandBase.

Modeontwerper Bas Kosters ontwierp voor de tijgercampagne van WNF een limited edition T-shirt. Limited edition heeft hier een speciale betekenis. Er zijn namelijk evenveel shirts beschikbaar als tijgers in het wild: 3900.

Martijn van der Rijken van BrandBase: 'Zeker in de mode-industrie zien we het dier en de tijgerprint vaak terug. De tijger wordt vaak als stijlicoon gebruikt, maar heeft daar zelf veel te weinig profijt van gehad. Dit was het inzicht voor de fashionable insteek van het concept.' 

Lees meer over de campagne in dit interview.

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie