Na een sessie over de merkpositionering besloot het online warenhuis zonder pitch klant te worden bij TBWA\, om met een nieuwe campagne een grotere groep consumenten aan te spreken.
De nieuwe Wehkamp-commercial:
Gert van de Weerdhof, ceo van Wehkamp.nl en RFS Holding, zet in op verdere groei van Wehkamp, dat in acht jaar tijd uitgroeide tot een grote speler in de online retailmarkt. De afgelopen jaren groeide het mode-aanbod van Wehkamp.nl sterk, onder meer door samenwerking met merken als Mango, G-Star Raw, Filippa-K en Oger, maar ook op het gebied van beauty en living werd het assortiment uitgebreid. Desondanks is het merk nog niet bij alle consumenten even sterk geworteld.
Simon Neefjes, ceo TBWA\Neboko, vindt: 'We hebben een indrukwekkende campagne gemaakt die zorgt voor een hernieuwde kennismaking met Wehkamp.nl.'
Van de Weerdhof over de keuze voor TBWA\: 'Op basis van een Disruption-sessie van TBWA\ afgelopen najaar concludeerden we dat het merk Wehkamp.nl voor veel consumenten nog beter geladen kan worden. Ik heb er alle vertrouwen in dat we met deze campagne onze doelstellingen realiseren.'
Tot nu toe werkte Wehkamp.nl met wisselende partijen samen.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!