Wefilm genomineerd voor Amsterdam Business Award 2014

Naast twee andere bedrijven, is productiemaatschappij Wefilm genomineerd voor de Amsterdam Business Award 2014.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

​De andere genomineerden zijn designbedrijf Droog en biobrandstofbedrijf SkyNRG. De drie werden genomineerd uit tientallen inzendingen.

Wefilm is in de reclamewereld een steeds bekender productiebedrijf. Het maakte in 2013 furore met de campagne &;Waarom wachten met iets moois zeggen&; van Déla (bureau: Ogilvy). De organisatie van de Amsterdam Business Award meldt over Wefilm: &;Het is een bedrijf dat spraakmakende online films en commercials maakt, waarbij zij niet alleen de adverteerder maar ook de consument centraal stellen. De films zijn volgens de drie ondernemers Bas Welling, Roel Welling en Tobias Wilbrink pas geslaagd als mensen deze zelf delen. Sinds de oprichting in 2009 is het werk van Wefilm al door 100 miljoen mensen bekeken.&;

Bas Welling, mede-eigenaar en -oprichter van Wefilm: &;Wij zijn supertrots op onze nominatie! In de afgelopen jaren werden we verwend met vele prijzen voor onze producties, maar zo’n waardering voor ons ondernemerschap en onze koers kregen we nog niet eerder.&;

Methode
De drie genomineerde bedrijven worden binnenkort bezocht door een jury die hen beoordeelt op innovatief denkvermogen, duurzaamheid, toekomstvastheid, maatschappelijke betrokkenheid en hun bijdrage aan de regio. De jury wordt voorgezeten door Bart Maussen (oprichter en eigenaar van de Dutch PR Group) en bestaat verder uit Nico Perdaan (eigenaar en partner van Jan Accountants), Philip van Poecke (sales director van De Telegraaf), Eric Traa (regiodirecteur Rabobank Markt-Centrum Amsterdam) en Arthur van der Kroef (partner bij Van Diepen Van der Kroef Advocaten).

Kras
Tijdens het galadiner op 8 mei in NH Grand Hotel Krasnapolsky wordt bekendgemaakt wie van de drie genomineerden zich de waardige opvolger mag noemen van Olcay Gulsen van Supertrash (2010), Hans Brouwer van Massive Music (2011), Raymond Cloosterman van Rituals (2012) en Guido Heezen van Effectory (2013). De winnaar ontvangt een advertentiebudget in de Telegraaf ter waarde van 25.000 euro.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie