Voor de volgende Mercurs kun je inzenden:
Mediamerk van het Jaar (nieuwe categorie): voor mediamerken met een 360graden-visie, vertaald naar minimaal twee platformen.
Printmagazines worden bekroond als Magazine van het Jaar.
Nieuwe titels (online of in print) of alternatieve productvarianten, kunnen worden ingezonden voor Lancering van het Jaar.
Een vormgeving of een restyling van onderscheidend hoog niveau, kan worden ingezonden voor Artdirection van het Jaar.
De beste beeldreportages, videoreportages en tekstreportages kun je inzenden voor Reportage van het Jaar.
Creatieve, effectieve en efficiënte marketingacties komen in aanmerking voor de Marketingactie van het Jaar.
Events, apps, (online) retail en andere innovatieve daden passen in de Merkinnovatie van het Jaar.
En de Hoofdredacteur van het Jaar.
Voor de tweede keer wordt in samenwerking met het Lucas Ooms Fonds de BeLOFte van het Jaar uitgereikt. Talent kan uit alle disciplines van het vak komen en hoeft niet bij een uitgeverij te werken, maar moet wél door iemand worden aangemeld.
De organisatie geeft aan dat er online veel meer mogelijkheden zijn om in te zenden. Dat kan hier.
Dit is de jury van dit jaar.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!